Mitt i Veckan..

Jaa mitt i veckan är de nu..
1 vecka kvar till jul!
Igår fick vi upp balkongslingan som tänkt oxå..
Och jag han med ett gym pass oxå.
Så kvällen blev som planerad..

Idag ska ja o Vincnet ner på stan o kika lite julklappar så fort han vaknat från sin middags vila..
Sen ikväll kommer vi gå i skift här hemma..
Anders slutar kl 16, kommer hem o byter om å sticker iväg å tränar sen..
Kommer väl hem vid kvart över sex å då äre min tur att dra iväg på lite spinning..
Skööönt de.. De härliga med spinning är att man är så svettig o go när man är klar =P
Känns verkligen att man gjort någon nytta med kroppen lixom!
Är väl hemma vid halv nio tiden å då äre väl en liten stund i soffan som gäller sen sängen..
Så vi får väl inte överdrivet mycket ttid ihop just idag.. Men men..


Hämta tvätten nu sen vänta på att plutten vaknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0