Tisdag...

Igår vare fullrulle...
Anders är ju som sagt hemma på måndagar numera, så jag passade på att jobba lite på AI racing dårår...
Faktiskt lite skönt å komma hemmifrån ensam ibalnd.. =)
veckan blir lugn lugn...
Ska på lite kalas idag hos Vincents farmor som fyller år *Grattis grattis*
Efter de tänke ja åka till gymmet å göra lite nytta!

Imorgon fyller Min
Sandra år... 18!
Lilla gumman, du är ju snart lika stor som mej ju =)
De värsta är väl att vi inte kan vara med å fira henne imorgon.. =(
Men vi ska hem till Valbo i helgen å då känns de lite onödigt att åka fram o tillbaka på onsdag bara.
Tror nog hon får fullt hus ändå...

Som sagt, helgen tillbringas i Valbo/forsbacka.
Jag ska jobba som värdinna på bussarna mellan gävle-sthlm på fredag eftermiddag o Lördag morgon.
Sen lördag kväll ska vi iväg på julbad med pappa å hela den skaran..
Söndagen ska vi hem å fira Sandra iaf... =)

Nu ska ja o virre vila lite..
Eller Vincent vila å jag plocka ihop leksaker... för ovanlighetens skull..........

Trevlig Tisdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kanske kan få bjuda på en fika i storstan på fredag om du har tid?

2008-12-09 @ 19:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0