Jul jul jul...

Hej hej!
Länge sen nu... Ja veeet..
Men har inte orkat helt enkelt under helgen..
Igår hade vi en riktigt familjedag..
Anders va i garaget typ hela dagen igår å jag o Vincent höll honom lite sällskap..
Sen på kvällen skulle jag göra en sak som ja vet att en annan mamma gör ganska ofta, o som låter så skönt..
Lägga sig i ett bad, tända ljus o läsa lite..
jag som blir lite rastlös i bad lovade mej själv att ligga iaf 15 minuter..
När ja efter ett par kapitell avklarade i boken kliver upp ser ja till min förvåning att ja legat i badet typ 55 minuter!
Å jäklans va skönt de va!! Avkopplande kan man säga så de ska göras om =)

Imorse när V. vaknade 20 över 8 tog Darling han o smög upp..
Så idag fick ja min sovmorgon men klev upp kl 9.
Men jädrans så skönt de va! En annan tycker ju numera att halv 8 är sovmorgon... =P
Har vart på julmarknad i Gruvan idag oxå.. Lite stämning börjar väl komma..
Lite lätt stressad över alla julklappar bara =S

Nee nu börjar Darling plocka i köket lite irriterat så ja lär väl gå å hjälpa till då..




Mysig kväll hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0