Äntligen!!

Nu har dom vart här... brudsen!
Å jäklans va skoj de va..
Helt sjukt lixom, här äre över 1 år sen vi träffades men efter 10 minuter känns de
som att de va typ max 2 månader sen..
Började med lite fruktsallad o chokladmuffins när dom kom vid 12tiden
Tror ja fick Godkännt på de iaf ;)
Efter en hel del skit prat om allt mellan himmel o jord som hänt senaste tiden
kurrade de till i magen...
Gick ner på stan o käka lite pizza.. Gooooda pizzor vare =)
Klockan han bli fem när dom lärade dra sig tillbaka..
ooo, ja ville inte att den här dagen skulle ta slut.
Va så himla kul å träffas allihopa lixom!!

Men nu äre ju så...
Att alla vi 4 går ju lixom hemma av olika anlednnigar...
Så vi kan ju praktiskt taget träffas nästan när som hälst ju!!
Och va tar de att åka, inte ens 1 timme...
Och ändå äre typ 1 år i mellan träffarna..
Pinsamt ju... Skärpning nu =)

Nästa gång äre iaf våran tur å åka neråt..
Ska nog passa på så Virre får träffa Hannahs lilla Ellen..
Lilla o lilla, hon börjar ju bli stora tjejen...

Aja känner att de bara är massa svammel nu..
Men attans va skoj jag har haft idag!!

Tack tjejer för besöket!!!

Obligatorisk träff borde vi införa minst varannan månad tycker jag då =)

Natti natti alla!
Nu ska jag myyysa i soffan med mannen i mitt liv!♥

Kommentarer
Postat av: Hannah W

Haahaa.. Jo nog fick du godkänt på fikat allt! Det vill jag lova!

Men Marie.. Det tar väl inte en timme å åka?? Det tar väl typ tio minuter eller??? =D

Å ja vi måste skärpa oss, det är pinsamt att det ska gå så lång tid mellan gångerna!

Ha det bra så länge o krama Virre!

2008-11-08 @ 10:20:44
URL: http://ellenhelene07.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja vi ses senare idag :-) Kramar

2008-11-10 @ 09:08:53
URL: http://texaslover.blogg.se/
Postat av: Hanna Jo

Du de va inte bara ett godkänt på dom där muffinsarna och fruksalladen, de va helt klart ett starkt Mycket Väl Godkänd! Tack så himla mycket bruden! Inte bara för fikat utan också för en jättebra och rolig dag. Jag kände att jag behövde de där, lite skratt och skitsnack ;) men de behövde vi nog alla. Vi hörs, och som sagt, skärpning ska de bli! Pöss Pöss

2008-11-10 @ 20:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0