De tar sig..

...  ja de kan man väl säga att de gör....
Nu har vi då iaf en präst till dopet.
Men de är värre med kyrka..
De får ja reda på imorn hur de blir..

Annars så hade jag 1 sak inplanerad på hela dagen.
Öppnaförskolan kl 13.
MEN Jonsson kände inte riktigt för att gå dit när de spöregnade här.
Vilket va typiskt..
För de va väl typ den timmen ja skulle ha gått som de regnade på hela dagen...
Men men, Virre får väl leka av sig lite extra med dom andra barnen på Babysimmet
på Onsdag, vilket oxå är det sista för den här gången..

Fredag ska jag jobba igen..
Ska faktiskt bli lite skönt..

Neru, nu ska Jonsson gå å knoppa!

P.S. Hannah W, Hanna G o Hanna Jo..! Jag måste va heeelt blåst. Ska härmed erkänna att ja inte fattade skämtet med Hanna Jo fören ja låg i sängen å itne kunde sova halv tolv fredag kväll. Då slog de mej att Jo Hanna o Hanna Jo blir samma.. Bevis på att de va för länge sen vi träffades när hjärnan inte ens kopplar skämten.....

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: SANDRA

jag fattar inte heller ?????????????

vadå blir jo hanna och hanna jo samma eller vad?

2008-11-10 @ 23:03:02
URL: http://sandramoa.blogg.se/
Postat av: Hannah..

Hahahaha.. Nä du Marie.. Nu får du ta o skärpa till dig tycker jag.. :P

Hanna G:s Skämt som alla förstår... :)

Måste nog träffas lite oftare så du hänger med lite! :)

2008-11-11 @ 10:46:48
URL: http://ellenhelene07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0