Härliga fredag!

Är precis vad de är idag..
Ja känner de, lixom..
Vaknade kvart i nio av mej själv.
Vincent vaknade strax efter..
Riktig sovmorgon..
Sånna dagar kan inte bli annat än bra.. =)
Vincent har somnat igen nu..
O jag sitter  väntar på mitt finfrämmande...!!
Ikväll är vi hembjudna till svärföräldrarna då Anders pappa fyllde år igår men ska firas ikväll med lite mat å så.
Sen imorgon ska vi ta vårat pick o pack o åka hem till min pappa, som förvisso inte är hemma..
Han o Lena skulle iväg på någon kryssning å då får vi rycka in som barnvakt.
Jopp jopp ni hörde rätt, barnvakt åt Pelle 16 år..
Menar, tänk själv, va gjorde du när du va 16 å de va FF...??
Mmm, just de, å min pappa vill inte att Pelle ska ställa till med dumheter så
då får vi rycka in.

Farsdag på söndag.. Glöm Inte!
Vi ska iaf ut å äta lite, även så med svärmor o svärfar.
Fira våra pappor lite... =)


Kära läsare.
Nu måste ja nog ta på mej lite normara kläder..
Kan väl inte gå i pyjamas heller när dom kommer...
Vart dom nu är????

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ha en jätte trevlig helg du med.

Hoppas du får en trevlig dag med dina besökare.

Ses på måndag om du kommer till Mariagården :-)

Kramar

2008-11-07 @ 13:00:18
URL: http://texaslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0