Måndag hela dagen..

jopp jopp de är väl så de är va..

Hmm, va nån Petra som lämande en komentar i förra inlägget... Måste vara Petra jag gick BF med tror ja... ;)
haha neee ja veeeeet väl för tusan att de är Petrus!!
seriöst, komentarer I LIKE! Mer sånt vill ja ha =)


Snart kommer svärmor hir å tar med mej o Virre på äventyr..
Ska iväg till sågmyra o Lager 157.
Hoppas vi hinner hem till Öppna förskolan, men kan bli lite tajt tyvärr..

Ikväll ska Jonsson iväg på Afro Power Dans, säger ni om de då =P
Ska faktiskt bli rätt skoj lär ja säga..

rapport om läget kommer väl ikväll....

Ha en trevlig Måndag alla!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hejsan!

Jag känner mig inte på topp idag alls så vi tar nog oss inte till Öppna Förskolan vi heller. Har drabbats av en extrem trötthet så jag är yr. Vi kanske kan promenera en sväng i veckan? Kramar

2008-11-17 @ 10:36:47
URL: http://texaslover.blogg.se/
Postat av: Regina

Blir det uppvisning på afrodansen på lördag? Det kanske kan liva upp de annars inte så roliga psalmerna...!

2008-11-17 @ 17:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0