Slö-Jonsson

Precis så känner ja mej idag.
Solen skiner ute å de är sådär lagomt kallt för en härligt lång promenad..
MEN, orken då??
Hallå vart tog den vägen??
Vaknade vid 5 av en drömmande Vincent så jag tog över honom i våran säng..
Sov sött fram till 7 sen vare kört...
La oss på soffan o hade morgonmys tills de blev dax för frulle vid 8 tiden.
Härligt faktiskt!
Men får så dåligt samvete när solen skiner å allt är perfa där utanför fönstret..
Men nu kan ja skylla på att Vincent har sovit i 2 timmar så promenaden får bli på eftermiddan.

Snälla nån, kan inte du kommer å tvätta mina fönster??
Jag tycker de är så sjukt tråkigt, kanske för att ja aldrig tycker att de blir bra, vad vet jag.......

Nu ska ja dra på mej lite vettiga kläder..
Kan väl inte springa runt ofixad i mysisar hela dan :-P

Jaha, å där gick strömmen, så lägligt....
Tur man har bärbar så man har nått att roa sig med när varken lampor, tv eller radio fungerar här hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0