Söndag......

Jopp jopp, söndag äre å ja har bakat lite redan =)
Prällen kommer ju på besök inför dopet idag så tänkte bjussa på lite chokladmuffins..

Utamanad har ja blivit av Angelica.. Jag som har så svårt för sånnt, men här kommer de

Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 3 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Här kommer 7 saker om mig själv som ni kanske inte visste...
• Tror inte någon vet att ja hette Nilsson i efternamn tills ja va 5 år ungefär. (Efter min pappa)
• Blev utsedd till Coca-cola Cupens Bäste spelare -96. (Länge sen, ja vet, men ack vilka minnen)
• Har genomgått en "skönhetsoperation" de första jag gjorde när ja kom ut från mammas mage. (tack för den fina näsan ja har numera =P)
• Älskar att lyssna på gammal musik, schlager, då även Arvingarna fortfarande är favvosar..
De här va skiiiiita svårt ju!!
• Lyckades krossa knäskålen på tjej under en fotbollsmatch..(inget ja är stålt över, men minns de som igår..)
• Att ja har flyttat 15 gånger på mina 23 år..
• På en konferens med MC Jansson då vi hade lie utflyckt lyckades ja krascha demo fyrhjulingen i ett täd.. (fick ett fint halsband efter det med plastdelar från den då lagade hjulingen..)

Äntligen klar! de här tog mej en lång stund ska ni veta..
Mina utmanare blir;
Reggan
Sandra Och Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0