Underbara Söndag

Så kändes de idag när jag vaknade.

Gårdagskvällen va super skoj.
Tänk att Linda lyckas få till de så roligt vare sig de är 7 pers eller 27 pers.
Satt där hemma drack goooda drinkar o snacka lite gojja.
Sjunga singstar va ju en given grej!
O faktiskt så vare så att första låten ledde de RÖDa laget, vilket va jag, mot de blåa laget Linda.
Men mitt i låten bryter grabbarna strömmen...
Förstår inte varför... för illa lät de ju inte..
På andra försöket slutade de ju som vanligt med vinst åt de blåa...

Kvällen avslutades på Harrys.
Trevligt där oxå.
Slutet blev de bästa då jag o Anders gick hem redan 20 i 2.
Lagomt salongsberusade båda två kröp vi skönt ner i sängen å inväntade sovmorgonen...
Kl 9 vare dax att kliva upp ur sängen.
Pigg som en lärka :-)
Eller 2 lärkor..

Hårda tag redan från start denna morgon.. Började med att rensa alla garderober.
De ni, en söndagsmorgon efter krogen..

Klara med de blev de en prommis i finvädret o hämtade bästis bebisen!
Som vart så snäll så hos farmor o farfar.
Guldklimpen!

Kvällen ska ägnas åt familjemys.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0