2 miljoner..

Såg ett program på tvn idag där en person blev erbjuden 2 miljoner för att byta ut sitt liv.
Byta identitet.
Och han gjorde det..
Tanken slog mej; skulle jag göra de???

Svaret slog tillbaka lika fort; Nej.
Visst gnäller man ganska enkelt på att man önskar man hade mer pengar.
Men 2 miljoner, eller en massa miljoner, skulle aldrig göra mej till den lycklliga person jag är idag.
Världens bästa sambo, sötaste å snällaste barnet i världen, den bästa mamma o pappa man kan tänka sig.
Syskorna är inte bara mina syskon utan även nära vänner..
O mina vänner gör mej glad, dom är guld världa.
Även om ja inte träffar dom som ofta..
Så tänker ja på dom dagligen.
Alla i min närhet kan ta åt sig.. För just DU har en speciell påverkan på mitt liv. Possitivt.

Så Nej, jag skulle inte byta mitt liv för 2 millar...
Skulle du??

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej det skulle jag inte göra.

2008-10-30 @ 19:58:07
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0