Bra gjort Jonsson!!

Fan, varför ska alltid jag lyckas?? eller misslyckas kanske vi ska säga i det här fallet!!!
Tro på fan att ja lyckats förstöra Anders buss..
ÅÅÅÅÅÅÅ varföär?!?!?!
Snälla, vem lämnar man sitt kökort till när man inte är värd att ha de???

På vägen till jobbet med tusen saker i huvet, mest ångest över att ja kände mej som sämsta morsan som gått i ett par skor för att ja inte kunde ta vincent till hans BVC tid vi fick idag utan han fick åka dit en snabbis med farmor då ja va helt låst på jobbet eftersom att ja va själv.
Bussjäveln som åkte framför blinkar fint o myckert riktigt höger för att plocka upp passagerare, eller lämna av, vad vet jag..??
Men tror ni puckot svänger in då? NÄÄÄÄ, lämnar hela bakändan kvar i gatan så Jonsson yrboll fick ju väja lite fint till vänster dårå..
Å se där, vare visst en refug med en gatustolpe i så vart ska ja ta vägen?!?!?!?!
Mjodå, mitt i mellan va min ända tanke å PANG!!!
Jopp jopp där rök det en backspegel på Anders Buss.
De enda som for i huvet va fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan.
Med tårarna sprutandes ringer ja Anders o förklarar missödet..
Min kära sambo blir förstås mindre glad... vilket jag förstår..
Chokad trots den "lilla" skada, hade ju lika gärna kunnat braka rakt in i stolpen så kommer man upp på jobbet.
Tro på fan de är kunder som hänger på låste..
Dom lär ju ha trott att ja va hög på nått med mina rödsprängda ögon...
Tror ni ja kommer in i datasystemet dårå?? neeee varför ska de gå bra för?!
tog typ en kvart för datorn att få igång kassa systemet samtidigt som kunderna står å kollar på klockan å är lite halft stressade..

Mmm, de va min start på dagen, bra va?
Någon som vill byta med mej, för just nu skämms ja nå fruktansvärt inför Anders..
De sista ja skulle vilja är väl att ens göra en liten liten repa på hans fina buss.
Men nu blev de mer än så.. INget jag kan göra något åt.
Men ja önskar ja va superkvinnan som kunde fixa ALLT.
Jag skulle ju inte kunna få de ogjort, men ja skulle kunna fixa de själv på kort tid så Anders slapp ta reda på skiten ja ställt till med..
Men nu är ja ju inte någon superkvinna.... långt ifrån....

Ander, FÖRLÅT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0