Dåligt dåligt...

...jag veeeet...
Dålig uppdate av mej i helgen.. Men när man är hemma i Valbo o hälsar på så är de alltid fullrulle.
Man vill ju hinna träffa så många som möjligt utan att stressa lixom..
Och de har vi lyckats ganska bra med i helgen tycker ja =)
Åkte hem till min pappa med familj i fredags.. Åt middag å sen gjorde vi ingenting vilket va skönt..
Satt å mös bara, grabsen tog en snabb bastu på typ 2 timmar =P

Lördagen började med god frulle sen en promenad genom hela Forsbacka.
Rätt mysigt så här i höst tider..
Sen åkte vi hem till mamma å där va min lillkusin på 10månader som total dissadde Vincent, men han tyckte däremot att hon va rätt intressant..
Moster min va oxå där å henne har ja inte träffat på år å dar, så de va kul =)
Mamma skulle bort på kvällen o då passade vi på att  hälsa på fam. Högberg.
Hej o hå, ha ju inte mer än innanför dörren innan Anders hade en öl i handen =P
Som tur var skulle V ha mat kl nio så vi lärade åka hem då eftersom att ja inte tog med hans mat för vi skulle ju bara dit en snabbis...
Men 4 timmar efter ankomst va vi hemma iaf.
Somnade i soffan både ja o Anders när kl va halv elva typ..

Söndan var vi hem till mormor o hälsade på lite..
Men då morfar praktiskt taget jagade iväg oss så dom kunde åka ut å åka hoj så va vi hemma i bra tid, vid ett ungefär..

Måndagen blir nog rätt lugn..
Ska på öppnaförskolan lite senare o idag måste ja gå dit..
Inte en ananin hur man tar sig dit till fots så de kan ju bli spännande å se när ja kommer fram....
Matdax för plutten nu..

Ha en bra dag alla!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ååå vad bra att du sa det, jag funderade på det i morse faktiskt. Då ska jag ta och leta på ett hänglås.

Ha en bra dag ni oxå :-) Kramar

2008-10-14 @ 12:04:15
URL: http://texaslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0