Ena dagen värre än en andra..

Så är mitt liv just nu..
Igår när jag gick o la mej efter dagens händelse trodde ja att bara ja somnar så kan inte morgondagen bli sämre än den här dagen...
Men ack så fel ja hade..
Helvete va min dag har vrt piss piss piss mellan 8-12 typ.
Liiite bättre nu, men ja får väl skylla mej själv.
Har iaf löst allt som gick att lösa så nu kan ja slapna av lite..

Tack min Mamma för att du kan svara på allt.
Menar allt från barnfrågor, polisfrågor, försäkringsfrågor, matfrågor, bakfrågor.
ALLT!
Sen om svaren är korekta vet ja inte, men ja får aldrig höra "jag vet inte"

Ikväll händer de.
Jag å Linda ska till Gymmet å hurta.
De ni!
Kan ju tänka er hur hurtig kroppen känns efter att inte ha rört sig nå mer än promenader
 under dom sista 4 månaderna på graviditeten o 5månader efter..
My gooood!!
Härligt härligt...
Kära gud, ge mej liiiite träningsvärk imorn iaf :-)

Har städat å pysslat lite här hemma på förmiddan.
Ska vänta på att Vincent vaknar sen ska vi åka å handla lite så maten är klar när Darling kommer hem.
Älskar han..

Kanske man ska ta av sig städrocken o hoppa i dom cevila kläderna nu..

Kommentarer
Postat av: Lenita

ååhå vilken söt bäbis uppe i hörnet!!!

2008-10-22 @ 18:46:05
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0