Helgens uppdate..

Mmm, blev dåligt med sån även denna helg.
Men de blir lixom så när vi är i Valbo o hälsar på.
Lördagen åkte vi ner o träffade pappa, Lena, Tobbe, Pelle o Reggan på parkbadet kl 12.
Va lite spännande o se hur Vincent skulle reagera när de va betydligt mycket mer folk i polen än på babysimmet.
O 1000 gånger mer ljud..
Men de gick bara bra, va som en guldfisk i vattnet även denna gång.
Han verkligen ÄLSKAR de :-)
Efter att ha plaskat runt i barnbassängen gick vi upp o bubblade lite..
O gissa om han va fundersam över alla bubblor..

När klockan närmade sig halv tre o är jag o syrran fått simmat lite medans Virre satt på sidan med rästen så packade vi ihop o åkte hem..
Virre hade inte sovit något på hela tiden så han somnade tvärt i min famn när ja höll på å sätta på mej skorna :-P
Hemma hos pappa bjöds de på god mat (som vanligt) eller smaka de bränt...???
Anders fick för andra helgen i rad njuta av pappas gamla fotbollsgoja i bastun.. stackarn.
Han är väl den enda som lyssnar nu mera utan att lägga av stora sucken efter 2 minuter..

Söndagen blev solig o fin så då passade Darling på å köra in nya Yamahan..
O oj så fin den va innan... mindre fin efter....

Dagen har då jag tillbringat med att jobba.
Första dagen ensam på AI-Racing o inte ett fel har ja gjort.. va ja vet än då :-P
Jobbar imorn oxå o som tur (i oturen) så är Virres farmor sjuksriven pga sin brutna tå så han får vara där å ha de bra när mamma jobbar lite :-)

Bjuder på några bad bilder från helgen!


Far o son badmyser lite...


Dom är min framtid, mitt liv, mitt allt♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha vad mysigt det ser ut, nu vill jag bada med Kevin också;)

2008-10-20 @ 22:48:49
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Lenita

oh vad fint!! själv s åväntar jag fortf p åatt den rätta ska knacka på och säga hej=)

2008-10-22 @ 18:47:41
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0