Jag vill, jag vill, jag vill...!

Mmm, ja vill verkligen att vi ska komma iväg!

Jag o Linda satt o kikade på lite kryssningar idag på eftermiddan efter våran hurtpromenad.
Och de skulle va så ruskigt roligt om vi kom iväg på nått!
Bara göra nått som hör vuxenlivet till lixom :)

Satt då även o tittade på tränings ställen.. Vi ska ju som sagt äga stranden -09 =P
Har bara inte riktigt bestämt vilket gym som ska få äran att trimma till våra kroppar..
Men nått blire, så äre bara=)

Darling står just nu å lagar middag.. Wockat bjuds de på idag, duktig han=)
Själv skulle ja bara göra ett snabbt blöjbyte i vardagsrummet, men hamnade här..
Fy Marie, inte bra..!
Hjälpa darling med de lilla ja kan nu.

Älskar han♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ta friskis & svettis vettja så jag oxå kommer iväg!!

Kramisar

2008-10-15 @ 20:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0