Lilla vännen...

Lilla vännen.
klart du gör som du vill...
Men vi vill inte se dej ledsen, rödgråten, o helt förstörd igen.
Vet du tänker att alla förtjänar en andra chans...
Men hur många chanser förtjänar Han igentligen....?
Hjärtat vill en sak, men förnuftet säger en anna...
Gör de du mår bäst av, men förstå oss andra.
Vi är rädd om dej, mest rädd om dej i hela världen.
Är du ledsen är vi ledsen. Såras du såras vi.
Du är ju en del av oss, o man vill inte se någon man älskar så ledsen.
Han har gjort dej så illa, så som man inte gör med någon annan person..
Om o om igen..
De är du inte värld..
Har han ändrats? Är ni bara vänner?
Du är så góhjärtad o vill bara se de goda i alla.
Men vi andra är kan inte alltid vara lika förlåtande som du.
vi som är på sidan utan känslor..
Gör de du känner är bäst..
Men innan dess, tänk till både 1,2 o 3 gånger..
Se de ur alla vinklar..
Allt på dina vilkor nu..

Jag älskar dej, o är rädd om dig,lillgumman♥

Kommentarer
Postat av: SANDRA

TACK! fint skrivet.

jag vet, jag tänker,tänker,tänker,tänker.

men kommer inte fram till nå bra i alla fall.

så för tillfället har jag slutat tänkt och låter dagen komma som den kommer.

2008-11-02 @ 22:03:58
URL: http://sandramoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0