Morgonlyx

Tänka sig vad något så vanligt kan kännas som lyx..
Sen vi flyttade in i våran nya lägenhet för snart 1 år sedan har inte vi haft någon tv i sovrummet.
Mest pga att de inte finns nå antenuttag dr inne o ingen orkar ta tag att dra en sladd genom hela lägenheten..
Platsbrist kan ju oxå vara en bidragande orsak..
Men imorse fanns den där.. TVN!
O gissa om ja va snabb att slå på den så fort jag slog upp ögonen..
och de härliga är att detta lyx kommer hålla i sig heeeela veckan nu när vi bor hos Thomas o Anna-Lena :)

Nu ska jag o V tända en brasa för mysets skull sen ska vi göra frulle åt Darling som kommer hem en snabbis..
stackarn hade ju tok ont i halsen imorse så ja lova jag skulle fixa thé med honung i.. hemma fu som man är :P


Kommentarer
Postat av: Hannah.

Men nu tycker jag allt att du börjar bli en liten toffel Marie... ;)

Hålla på o göra frukost och grejja!! Hahaha..

Vad mysigt med en brasa i höstvädret, låter som ni har det guld där i huset!! Ta hand om er!

2008-10-02 @ 10:49:15
URL: http://ellenhelene07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0