Sällis

Japp idag har vi vart hos Linda o Kevin o haft lite sällskap..
Kul o träffa nån som oxå går hemma o tråkar på dagarna.
O Vincent va minst lika impad av Kevin idag som sist..
och jag tror nog att Kevin tyckte V va rätt spännande oxå:)
Lär ju bara tillägga att ja tycker de är sjukt strångt gjort av Linda att klara av o ha Kevin själv i veckorna när Fredrik jobbat borta. Menar, en annan vet ju knappt hur man ska hinna duscha om anders är borta 2 dagar =P
Eller vi säger så här, All heder åt mammor som klarar sig själva helt enkelt.!

Nu ska vi räkna ner minuterna tills A kommer hem..
Börja med maten lite smått kanske...

korvstråganoff o ris.. inte ett dugg sugen=S


Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja det är bra tjejen, toffla på du! =D

Nån lär ju göra det å!! Hihii..

2008-10-02 @ 15:42:56
Postat av: Regina

Korvstråganoff är ju grymt gott, underskatta inte det!! Det ska jag laga i helgen när jag är singel och kan äta hur mycket falukorv jag vill!

2008-10-02 @ 19:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0