Grattis Till Mej

Nee jag fyller inte år.
Nee jag har inte namnsdag.
MEN
Jag har fått ett nytt Jobb!!

De ni.
Va upp på "arbetsinterjuv" idag på KungSängen här i falun.
Va väl där 30 min ungefär å Onsdagen efter påsk ska Marie göra sitt första pass där.
Ska bli så himla skoj!
Får ju börja med att gå med i början..
O under sommaren är de extra på några timmar i veckan, hoppa in när de behövs lixom.
Passar mej perfekt eftersom att ja har Vincent hemma.
Hoppas på lite mer jobb o timmar till hösten istället när han börjar på dagis.
Men först å främst ska ja som sagt gå med o lära mej o känna på jobbet.
Om de kan vara nått för mej..
Men de tror ja, gillar de här med sälj jag.
Så ja hoppas dom vill ha mej kvar oxå efter min "prov tid".

Efter de besöket på förmiddan så har ja jobbat på AI Racing på eftermiddan...
fortsatt med den så otroligt tråkiga, men så otroligt nödvändiga inventeringen.
Klart snart kanske =)
I veckan som kommer ska ja o vincent spendera mycke tid ute om de fortsätter så här!
Onsdag ska vi på morgonpromenad med Angelica o Dylan.
Hoppas på finväder då oxå =)

Sen till helgen ska väl Anders nöta lite timmar på crossen antar ja.
Förmodligen åker vi hem o huserar hos mamma nån natt o pappa nån natt om de är så att banona där omkring öppnar.

Ne ni, nu ska ja njuta av de tysta ljudet här hemma.
Vincent har somnat o Anders är garaget..
EGEN TID är NÖDVÄNDIGT!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha men nej uäääck vad äckliga dom var att ha på sig.



Grattis till jobbet=)



Förresten, ska du med ut på fredag?

2009-04-06 @ 20:59:09
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Hannah

Men grattis då bruden till jobbet, fan va kul! :)

I helgen är det bartömning i Berget, bara så du vet!!:P Du får jättegärna följa om du har lust o så...

Kram kram!

2009-04-07 @ 06:48:08
URL: http://ellenhelene07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0