-18, Heja Värmen!

Brrr, minus 18 ute idag då..
Solen börjar iaf titta fram så de kanske blir liiite varamare.
Anders va så himla snäll idag.
Jag ska ju jobba på eftermiddan o Anders ska oxå jobba hela dagen idag.
Vincent ska få vara hemma hos farmor o farfar då.
Och istället för att Anders skulle komma hem o skjutsa oss så sprang han till jobbet imorse 6.30 i -20.
Han är ju helt galen den karln.
Jag tjatade att han skulle ta bilen för nog kunde ja fixa skjuts på annat vis..
Men icke..

Vart tog hurtet vägen då???
Jaa de kan man väl undra..
Blev ingen träning igår, dock en promenad på nästan 1½timme...
Så äre ju spinning imorn..
Men ändå, de betyder att de är ett måste att ta mej dit på nå pass på söndag oxå.
Annars blire ju fusk.. Har ja tänkt mej 3 gånger så ska ja göra de 3 gånger..
Tänkte ja skulle ta mej ut på promenad före jobbet idag, men icke.
Inte i den här kylan..

Imorn äre ju dax för enduro tävling i Skog.
Ska bli skoj.
Mamma, Sandra, Jag o Vincent åker dit å tittar på dagen så får Vincent vara hemma med mormor på kvällen när de är dax för nattetapp.
Såg på vädret nu.. -7 o SOL imorn, låter som ett alldelens strålande väder de tycker jag..
Hoppas dom inte luras bara..

Nu börjar pluttas gnugga sig i ögonen..
Trötter..

Trevlig Fredag mina vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0