090203

Jaha, då vare tisdag då..
Ursäkta min dåliga uppdatering senaste dagarna..
Men när Anders är hemma på måndagar äre så mycke som ska göras att man inte tar sig tiden o sätter sig vid datorn..
Igår va vi iväg o handlade o greja, sen mellan 13-15 va ja o Vincent på Öppna förskolan o träffa lite andra mammor o barn.
Tycker de är så kul o se Vincent bland andra barn för de syns verkligen hur mycket han gillar de!
Sen kom Anders o hämtade oss o skjutsade mej till jobbet.
har ju då mitt lilla projekt ja håller på med vlket gör att ja kan komma o gå hur ja vill på jobbet..
Hur lyxigt är inte de.
Och eftersom att ja verkligen ville till öppna förskolan för Vincents skull så jobbad eja 15-18 igår bara istället för 13-18.

När ja kom hem efter jobbet vare till o laga mat o greja sen vare ju nästan dax för V o sova..
Tiden gick så himla fort.
Själv somna ja i soffan strax efter 21..

Idag hare väl inte hänt så otroligt mycket här hemma..
Vincent sov ända till halv nio.
Så lite frulle på de sen somnade Vincent i min famn när klockan va strax före 10 o vaknade för bara en liten stund sen..
Efter lunch tänkte vi ta en promenad upp till KungSängar o hälsa på Annette..
Hoppas på att hon jobbar bara, va väl typ evigheter sen vi träffa henne..

Men nu mina vänner är dax för lite fix!

Trevlig Tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0