ÄNTLIGEN!

Fatta mej rätt, men äntligen har Vincent somnat...
Han som normalt sover en stund på förmiddan, vid typ 10-11 tide.
Men inte idag.. nerå, full rulle tills för en kvart sen..
O de är ganska skönt när han väl somnat, man hinner inte med så mycke annat än å ha koll på han när han är vaken..
Förhoppningsvis blir de väl en längre sovstund nu då.

Börjar bli lite varmare nu.. eller iaf bara -12...
Ikväll blir de till o träna direkt när Anders kommer hem.
Först Core sen spinning...
minst 3 gånger den här veckan ska gymmet besökas.. så är de bara..

Nee nu ska ja nog ta o lägga Vi sin säng så ja kan plocka här hemma.

Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Micke har börjat träna på Må Bättre nu så nu är det väl dax att jag tar tag i saken oxå :-)



Ska vi ta en promenad i veckan?



Kramar

2009-02-10 @ 17:46:28
URL: http://texaslover.blogg.se/
Postat av: Linnea

Men gumman va du är duktig och tränar!!! Du släpar dig ju till gymmet oftare än vad jag gör och jag har bara mig själv att ta hand om!! Hejja dig!

2009-02-10 @ 21:28:44
URL: http://baralinneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0