Dagens Hurt

Jajjemen, idag har ja tagit igen de ja tappade på att ge upp på gymmet igår...
Först på eftermiddan va ja ute å gick 1 timme, med barnvagn ska tilläggas..
Upp för en ritkigt mördarbacke, o då menar ja mördarbacke!
Annars när ja går upp för backar tänker ja "fast o fin rumpa, fast o fin rumpa" om o om igen tills ja nått toppen.
Men inte idag, enda tanken som snurrade i mitt huvud va "jag dör, jag dör, jag klarar de inte", men jag gjorde de, jag tog mej till toppen.
Men de va med nöd o näppe.
Kom väl hem vid ter tiden o efter de lagade vi lite mat.
När Anders kom hem drog jag iväg på 1 timmes Body Pump.
Och jäklans va mina muskler fick kämpa, helt ärligt, mina muskler är trötta, o gissa hur nöjd jag är ;)

Imorn blire promenad med Angelica o Dylan.
Ser vi fram emot.
Ska försöka hinna med ett träningspass oxå.
3 gånger de här veckan vare, å så ska de bli..
Halvtimmen igår räknar ja inte...

Lördag då, jorå, familjen kommer hit!
Lite ändrade planer bara..
Lillebror Pontus ska vara med o köra i Skog.
Både dag o kväll så de ska bli skoj.

Nu ska vi titta på Efterlyst här o myyyyysa lite ;)

Natti natti på er!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fast å fin rumpa, haha den ska jag oxå köra när jag går backar :-)



Då ses vi i Skog oxå. Micke ska också köra både dag och kväll :-) Kan ju vara skoj med trevligt sällskap när man står där i skogen och väntar och väntar och...

enduro är ju inte så skoj egentligen.



Men det är skoj att komma ut och träffa folk och drömma om sommaren ;-)



Kramar

2009-02-12 @ 05:25:42
URL: http://texaslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0