Den kom!!!

Jajjemen, solen kom fram preciiiis när ja kom ut med vagnen.
Snacka om tajmat..
Ner ¨på stan o fixa nässpray åt Darling..
Sen in på hemköp å köpte lite mjölk..
Och dagen till ära köpte jag naturligtvis semlor!
Inte för att ja tycker om men Anders gör.
Så köpte för hans skull =)
Sen en promenad runt tisken.
I tempo, o då snackar vi högt tempo..
Från de att ja gick, ner på stan, in på apoteket, vidare till hemköp o runt tisken så hade de bara gått 45 min när ja kom hem.
De ÄR bra jobbat.

Nu sitter ja här med tända ljus o väntar på Darling.
Han är i garaget o fixar de sista med hojjen.
Så han bara behöver packa allt imorn..

Ska bli jobbigt, riktigt jobbigt o vara ifrån han så länge..
O inte kommer vi kunna prata speciellt mycket med varandra heller.
O smsa är inte de billigaste dit heller..
Men men, får väl telefontrackasera någon annan stackare under dom här dagarna..

Som sagt har ja en del inplanerat för att tiden ska gå fort.
Torsdag åker vi ner till pappa m. familj.
Dom ska vara barnvakt när ja klipper mej på fredag. Äntligen!!
Linda undrade om vi ville följa med på shopping till uppsala på eftermiddan, vi får se.
Lördagen vet ja inte hur ja ska spendera dagen.
Bad med familjen kanske?
Kvällen ska bli kul, riktigt kul!
Party med Linnea o co.
får väl se vilka som dyker upp.
Vincent ska få vara hemma med mormor, har en känsla av att moster oxå kommer vara med han då.
Söndagen blir nog ganska lugn...
Sen äre ju ny vecka...
Alla jobbar ju tyvärr...
Men min moster är hemma med min lillkusin som är 1 år å 2 månader så vi går nog dit å leker lite.
Inga planer under veckan faktiskt...
Eller jo, Järbo ska besökas. Punkt slut.
Torsdagen fyller lillebror 20 så då blire tårta.
Fredag drar ja o Vincent upp till Huddik i hälsar på Betty med familj.
Åker hem på lördagen igen äre tänkt.
Eller hem, till mamma..
Sen ska ja hålla tummarna för att Anders kommer hem på söndag kväll...
Annars sover vi nog hos mamma till måndagen.
För då äre min Födelsedag!
Och har inte Anders kommit tidigare så kommer han iaf hem då!
Så ja får krypa ner i min egen säng med min älskling på min dag♥

Nee kolla slutet på Mästarnas Mästare nu...
o fortsätta vänta...

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja, Järbo är absolut ett måste!! =)

Å vad jag förstår så är det måndag, tisdag eller onsdag då som gäller? Å tänk vilken tur då att Hannah är ledig dom dagarna!!! =D

2009-02-24 @ 22:36:40
URL: http://ellenhelene07.blogg.se/
Postat av: Regina

OCh Stockholm får du inte heller glömma, det verkar inte bli någon Hatt här på ett bra tag!

2009-02-25 @ 08:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0