Dom säger...


... Det ska börjas i tid...
Gissa om pappas hög med glasögon va spännande här hemma.
O då kan ni tänka er vilken lycka att få prova ett par..

dagen övergick väl till de bättre på eftermiddan iaf.
Jag o Vincent va ner på stan för att inhandla en ny bikini till mej då de vankas bad på Lugnet med Angelica o Dylan imorn.
Till min stora besvikelse upptäcker ja nu när ja ska visa den för Anders att ja lyckats tagit bikinitrosorna i stl. 36.
Ni som känner mej vet att den stl. bara är ett önsketänkande just nu..
Grattis Jonsson, Bra jobbat!
Lär väl hinna ner på stan imorn förmidda å be på mina bara knän om att få byta dom till annan storlek.
Vilket kanske inte är så självklart då jag för engångs skull lyckats hittat nå på REA.
Aja, morgondagens bekymmer =P

När Anders kom hem från jobbet möttes vi i dörren o jag drog iväg på träning.
Riktigt skönt efteråt å kom hem med nya krafter o ett bättre hummör.
Kan de ha vart de som saknats hela dagen.
Att min kropp saknade träningen då ja inte hurtat sen i lördags..
Njaa, låter lite osanolikt att min pösmunkekropp ska ha blivit träningsberoende..
Men de hade ju vart en skön kännsla om de hade vart så ;)

Nu ska ja kika vidare på 5an.
Puckon som väljer att föda hemma, helt utan läkare, sköterskor eller någonting alls.
Idioter i mina ögon.
Hade vi vart sånna puckon tror ja inte vi hade haft våran Vincent idag...
Jämför förlossnings kännslan med en orgasm.
har dom då någonsin fått en orgasm är ju min fråga???
Syrran, tänk på den du när du ligger o är redo för sista krystvärkarna ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag började oxå kolla på det programmet men blev så arg så jag slog av tvn. Usch.

Ses senare.

Kramar

2009-02-18 @ 07:04:13
URL: http://texaslover.blogg.se/
Postat av: Regina

Ska ha det i åtanke... ;)

2009-02-18 @ 07:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0