Fredag

En jobbig fredag..
Pratade med Anders vid 8 tiden o då lämnade dom landet..
Vilket innebär att våran telefonkontakt kommer vara ytterst sparsam från å med idag..
Jobbigt värre.
De slog mej är kl va 16 att den jobbiga längtan kom över mej.
Den tiden brukar ja längta efter för då kommer Anders hem strax..
Men inte idag.
Inte nu.
Ursäkta, men fy fan va jobbigt de är, alla redan..

Jaja slut tjatat..

Va hos Pyret o fixa frillan idag.
kort kort blidde de..
men men, tur man har sån grym hårväxt så de dröjer ju inte länge innan de är längre igen..
Vincent har oxå gjort sitt första frisörbesök.
Duktig o sitta still va han så nu är toffsarna vid öronen borta.
goseplutten.

Va hos min pappa igår.
Eftersom att Tobbe skulle vara ensam med Vincent en stund idag när ja va i stan lära ja ju försäkra mej med att han kunde fixa ett blöjbyte.
Taskig som ja är så får han naturligtvis en bajsblöja som första uppgift, men nemas problemas.
De fixade han huuur bra som helst!
O de hade gått jätte bra idag oxå, duktig han min Lillebror.

Jag o sandra ska dra iväg till köpis en vända så fort hon kommer hem från jobbet..
Vilket borde bli snart tror ja.... Hoppas ja.. =P
Vincent sover iof så riktigt än kan vi inte åka..

Nu ska ja mysa med min lillplutt o längta efter Anders.. Vilket ja gör hela tiden..

Ooohh, trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0