Härliga Onsdag!

Vet inte varför, men idag är en bra dag.
Jag bara känner de lixom =)
Ska väl erkänna att när Vincent vaknade 20 över 7 känndes inte dagen så bra..
Men de har ändrats, de är så skönt!
Jag tycker om den här dagen känner ja.
Jag gillar den skarpt.

Kanske beror de på att ja ska få jobba lite med kroppen o köra lite Body Pump ikväll.
Jag ska verkligen göra min kropp riktigt riktigt trött.

Jag o Vincent ska väl ta o käka lite lunch vid 12 tiden sen ska vi verkligen ut på promenad!
Inte nå finare väder direkt men ut måste vi idag.
Och när man väl fått på sig alla kläder, o fått på lillen alla kläder o sen bökat ut allt så äre ju rätt skönt när man väl är på G lixom.
Beslutsångest bara, Pulka eller vagn??
Tror de blir vagn, då kan man gå lite längre... ;)

Nu vet ja nog varför ja gillar Onsdagen.
De är ett steg närmare helgen.
Fredag ska ja jobba, de gillar vi.
Lördag kommer nog min mamma o min lilla syster hit, de Älskar vi!
Oooh, har inte sett dom på evigheter känns de som..
Och de är faktiskt länge sen nu, 4 veckor sendan tror ja de blir i helgen.
Det är länge för att vara oss!
Som jag saknar dom!
Jag o syrran tänkte väl kanske lämna Vincent hemma  med mormor o dra iväg o titta på lite enduro o ha de som vi hade de förr i tiden.. ;)
Fast, de förslaget har vi inte laggt fram till mormor än ;)

Nee nu kom de en stinkbomb från andra sidan rummet.
Tror min nästa uppgift är glasklar!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag antar att ni ska till Skog!?

Jag harr fixat barnvakt och ska oxå dit, tänkte krypa i snön och fotografera lite.

Ses i morn.

Kramar

2009-02-11 @ 16:21:45
URL: http://texaslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0