Jag hoppas...

Jaa jag hoppas verkligen att Stadium är på bra hummör idag.
Inte nog med att ja tog fel storlek igår, jag betalade för mycket för de oxå.
Dom drog ju inte av all rabatt som dom skulle.
Vincent sover lite nu o laddar inför badet, som han förmodligen är helt ovetande om.
Så fort han vaknat ska vi ta bilen ner på stan o sen vidare mot lugnet..
Känns lite oroväckande att vi ska vara klara med allt kl 14 då vi ska mötas upp.
1 timme lär hon väl klara sig på tänker du.
Nee säger ja, va inte så säker.
Beror heeelt på hur de ser ut med parkeringar på stan de.
De är ju lixom ingen liten Nissan Micra ja ska parkera med direkt.
O när ja ska parkera med den där så äre lixom så att ja vill ha tomma rutor runt om lixom, så ja slipper backa.
För då äre kört =P

Nu ska de sista läggas ner i väskan sen äre bara å vänt på pluttas.
Men har han inte vaknat senast kvart över måste ja väcka han tror ja..
Tidsoptemist, jag? nej nej, njaa kanske lite.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0