Jävla Gym.

Blev inte som ja ville idag.
Tänkte ju gå ner på pass direkt när Anders slutade men de blev ändrade planer.
Ander kom inte hem från jobbet fören kvart över fem så ja drog ner å tärnade då istället.
Tänkte att ja skulle gymma då de inte va nå pass som passade med min tid.
Men säger bara 1 sak, Fy fan va jävla piss tråkigt de är med gym.
Jag kan verkligen inte peppa mej själv till å göra de.
Det går lixom bara inte.
15min på löpbandet sen brast de..
tänkte att ja kunde ju köra lite på maskinerna då, men efter 1 maskin hade ja kunnat lagt mej ner på golvet o grina.
tråkigt tycker ja de är när ja inte har nån som är med o sporrar lite..
Därför Angelica, behöver jag en träningskamrat... ;)
På lördag ska ja ner på morgonspinning kl 9.
de där med pass är mycket bättre för mej, då kan ja verkligen inte bar ge upp så är de nån som peppar hela tide oxå.
Har bokat in Vincent i barnpassningen som dom har där så vi får väl se hur de går..
Och just de, Vincent behöver nån att leka med i barnpassningen o vem är bättre då än Dylan ;)

Annars har vi inte gjort mycket alls idag.
Med tanke på de kalla vädret blev de inne aktivitet hela dagen..
Mamma städar, Vincent river fram leken......

Imorn hoppas vi på lite mildare väder o en prommenad med dom ovannämnda.
Skulle behöva umgås med tvättstugan oxå..
Vi gillar verkligen varandra, därför vi hänger så mycket... Minst 1 gång i veckan..........

Nee nu ska ja krypa ner under filten o vänta på att Anders kommer hem.
Lyckosen är hos sin massör å får sig lite massage..
Vem skulle inte vilja ha de, helt fritt sådär... *fuskigt*
jag känner med faktiskt värd en massage nu...
Är trots allt ganska precis 1 år sedan ja lyxade på mej något sådant..
Men men, ja fyller ju år snart, får väl se vad som fås då  =)

Natti natti mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Klart du ska ha dig en massage! Det är du absolut värd!

Å jag tycker du är jätteduktig som tränar oxå.. avis

Snart är det sista helgen i februari!!!!!!

Å då är du min!!!!!! BaRa MiN!!! ;)

Var ju ganska längesen du fick en "LyXFruKoST a`La åKaRGaTaN" =)

2009-02-11 @ 09:43:23
URL: http://ellenhelene07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0