Kan de vara så att den är här..?

... ja inte den efterlängtade urmakaren dock..
Utan Vincents första förkylning??
Han snorar o nyser titt som tätt.
De enda som duger är att få sitta still o lugn i mammas knä.
Ni sim känner lillen, vet att de inte är likt han o vara stilla direkt.
men vi har klarat oss bra ändå.
Inte en tillstymelse till förkylning på 9 månader.
Kan de vara därför som dom senaste nätterna vart som dom vart oxå.
Jag får skylla på de så länge ja inte vet nå annat iaf ;)

Nu ska ja fortsätta nysa med min lilla herre som sitter sovandes i mitt knä nu..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fy nu får jag dåligt samvete. Kan det vara så att det är vi som smittat :-( Hoppas Vincent kryar på sig snabbt iaf :-)

Kramar från oss

2009-02-20 @ 18:37:33
URL: http://texaslover.blogg.se/
Postat av: Regina

Hoppas att han kryar på sig! Annars får du skicka hit honom så får vi nysa och snora ikapp han och jag!

2009-02-21 @ 09:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0