Motorljud, avgaser o friskluft..

Jaa de är väl så vi ska tillbringa våran eftermidda =)
Ska pilla i Vincent lite mat bara sen bär de av mot Jämmerdalen.
Som ja längtar till sommaren..!
Och som ja längtar tills vi får sova första natten i våran husvagn..!

Gårdagen avslutades i de lugnaste laget i soffan.
Anders va klen verkligen heela dagen.
Hyrde en film som vi kika på när Vincent somna, efter den stöp vi i säng vi med.

Neru nu har ja inte tid med de här mer.
Anders kommer o hämtar oss om 30 min.

Trevlig Söndag hörrni!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ååå vilken härlig eftermiddag ni kommer att få :-)

Kollade i min kalender och upptäckte att jag ska göra cellprov i morgon 14.15 typiskt. Ska försöka ändra tiden för jag vill gärna till Mariagården i morgon.

Hör av mig i morgon och talar om hur det blir.

Kramar

2009-02-01 @ 12:08:47
URL: http://texaslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0