Oooh, Snart Torsdag..

Och en torsdag som ja inte riktigt längtar till..
men men, bara å gilla läget..

Idag va vi ner på stan en vända med Angelica o Dylan.
Sen när vi kom hem städade vi lite så de är rent o fint sen när vi kommer hem.
Trodde jag ja..
När Anders kom hem efter 1 timme så syndes de inte ens att ja städat..
Då känns de rätt meningslöst..

Vincent sov inte så mycket på eftermiddan idag så han somnade 20 i 8..
Får se hur de håller imorn..
När vi avklarat frulle o så imorn bär de av mot valbo.
Ska hem till min morbror o hans familj på förmidda o äta lunch med dom.
Eftersom att dom bor granne med min mormor o morfar tänkte ja slå 2 flugor i 1 smäll o kika in o hälsa på dom oxå.
Sen bär de av hem till papsen!
Länge sen vi träffade dom nu...
typ 6 veckor sen tror ja så de ska bli kul.
Speciellt kul för dom o träffa Vincent tror ja iaf.

Nu ska ja plocka ihop lite innan Anders kommer hem,.
Har även packat de mesta, Ikeapåsar är allt bra o ha dom ;)
Datorn åker självklart med ner till valbo.
Mammas dator lär väl vara okuperad av Sandra o Pontus för de mesta så lika bra o ha en egen =P
Så tro inte ni slipper undan bloggläsandet =P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej.

Med oss är det bra, sj då? :)

Öppnaförskolan har öppet måndag-onsdag 9:30-12:30 tror jag. :) Sen har dom sånglek på fredagar också, jag kommer inte riktigt ihåg vilken tid det var...

Jag ska iaf dit på tisdag, för då får man trycka egna tröjor. :) Det kostar ingenting, bara om man vill fika, och fikat kostar 20 kr per familj. :)

Kram

2009-02-26 @ 20:41:01
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0