Snälle Herr Urmakare.

Vem stälde om klockan??
Jaa de undrar jag.
Vem stälde om klockan i våran Vincent??
Väckarklockan ringer på tok för tidigt på mornarna...
Vart tog klockan som inte ringde fören vid nio tiden vägen??
Numera ringer den ju, som idag, strax efter 5.
Helt ärligt, de är inte roligt.
Även efter en flaska välling så ville inte sovklockan ringa..
Så jag o V gick ut i vardagsrummet för att låta pappa vila lite innan han skulle till jobbet.
20 över 6 somnade iaf både jag o V om o äntligen tänkte jag.
Nu måste han ju sova ett tag..
Mina ögon hinner väl precis somna in när han vaknar igen.. kl 7.
JAG VILL INTE!!!!
Så nu är min fråga;
Snälle Herr Urmakare, hur ställer man om denna sov o  väckar klocka??
Den behöver inte ringa vid nio, men iaf inte tidigare än 7..

Gissa om ja längtar efter en vecka hemma hos mamma.
Eller, de är på 2 vis.
Ska bli jobbigt o vara ifrån Anders så länge..
Men guuud så ja ska passa på å låta mamma ha lite egen tid med Vincent så ja kan SOVA.
Fast, de har ja inte underrättat  mamma om än.
Men nu vet hon ;)

Idag ska vi inte göra så mycket.
Anders skulle jobba över en stund men är väl hemma till 16 tiden, hoppas jag..
Fredagsnöjet ikväll blir att tvätta.. o äta goood mat ska vi göra =)

Träningen igår då tänker du nu?
Jodå, de va skoj, riktigt skoj.
O  förlåt Helen att ja inte kunde räkna...
Ska träna på de till nästa gång ;)
Man skulle slå 8 slag o när ja gjort de tog Helena ner kuddarna, men ja min virrpanna slog 1 till...
Ni kan ju ana hur de sluta..
Tur som tusan att man inte är så stark, då hade hon fått gå med blåöga till nya jobbet idag=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0