Snöig Lördag..

Hade ju tänkt tagit md Vincent på långpromenad idag eftersom att Anders är på jobbet..
Men de bara snöar o snöar ute.
Gillar inte de så värst mycket faktiskt...

Snälla mamma, har ni inte plats för mej i väskan???
Mamma o Sandra ska åka iväg med Birka idag.
Personalresa med  jobbet o ja känner att jag oxå behöver få komma iväg.
Vara själv, vara Marie.. Inte rollen mamma heeeela tiden.
Känner att deras resa vart perfekt för mej!
Åka idag på f.m o komma hen imorn e.m
Lite relax, god mat o umås.
Vad hade passat mej bättre...???

Just nu sover Vincent i min famn här i soffan.
Tänkte luta omkull mej jag oxå.
Kom inte i säng fören efter 12 o vincent vakna kl 7...
Eftermiddan får iaf bjuda på en promenad :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men gumman, snart kommer du hem till Gävle och då ska du få vara bara Marie, inte för att det är så bara =)

2009-02-07 @ 15:06:45
URL: http://baralinneah.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag hade helt glomt bort att du hade en blogg. Vad kul! Den ska jag lasa nu i framtiden.. :) Hoppas allt ar bra, saknar er. Skaffa Skype vettja!! :)

2009-02-07 @ 19:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0