Torsdag igen då..

Veckorna bara springer iväg, o jag får mer o mer ångest..
Snart sommar ju..
Har jag gått ner dom kilorna ja skulle till sommaren?? Nee..
Har jag hittat nå jobb tills efter sommaren?? Nee..
Vincent blir snart 1 år, känns de rimmligt?? Nee..
Förstår inte vart dagaran o veckorna tagit vägen..

Idag då, blir till o möta upp Angelica o Dylan som sagt, kl 13 för en promenad.
Tvättstugan va ju upptagen igår så klart, som vanligt när ja tänkt ja ska tvätta, fast inte bokat den..
Så de får ja roa mej emd idag istället vilket jag redan gör..
Vincent sover så ja har hunnit med lite vettiga saker oxå.
Nu sitter ja o kikar på Alpina VM...

Nämen, tevlig torsdag då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0