Våran Elin

Jajjemen idag fyller våran Elin borta i USA 24 år..
Usch så gammal du blir gumman ;)
Känns så konstigt, att inte bara kunna ringa o gratta när man vill.
utan nu måste man ju passa in med vaken tid där o vaken tid här..
Pussel pussel.
Hur som helst så önskar vi här hemma dej en helt underbar födelsedag, gumman.
Vi saknar dej å ser verkligen fram emot sommaren när du kommer hem på besök igen.
Förr längtade man efter sommaren för sommarens skull, men nu kan ja säga att man längtar lika mycket efter sommaren för Elins skull. För då vet man att hon kommer hem!


Hade ju bokat tvättstugan idag.
Asså, jag bokade den i början på veckan för att vara ute i tid.
Nu när vi sorterat tvätten o ska lasta i tvättmedel o grejer kommer ja på mej själv att de tog ju slut förra gånge..
De va den tvätten de.
Får väl hoppas att den är ledig imorn istället..

Nu ska ja försöka få Vincent o sova lite, så ja får vila lite.
Lillen har ju kommit på att han absolut inte kan sova i sin egen säng..
Vet inte varför.
Eller, han sover bra där ända tills fram mot 12-1 tiden sen äre kört.
Men så fort han får ligga i våran säng så somnar han..
Dock inte inatt..
Inatt vare massa bök hit o dit.
Tillslut somnade han upp o ner i våran säng, går ju de oxå...

Trevlig Torsdag mina Vänner!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har inte ens sett detta inlagg, Tack att du namde mig! :) KRAM!!

2009-03-06 @ 22:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0