06:58

Jajjemen, de va tiden jag fick kliva upp idag...
Eller rättare sagt, de va tiden jag började agera klätterställning, ur sängen kom vi 5 minuter senare.
Vincent vaknade vid 5 imorse för första gången å kunde inte riktigt komma till ro i sin säng så ja tog över han i våran..
Va ju länge sen han fick sova med mamma o pappa.
Men som sagt, de slutade i att jag förvandlades från sovande människa till levande klätterställning.

Idag blire till o jobba lite till.
Anders slutar ju kl 12 idag som alltid på fredagar så de passar ju perfa att ja börjar jobba kl 13 då.
Trivs på mitt lilla extra jobb.
Nu har ja fått ett litet projekt oxå som ska få vara bara mitt, som ja får åka dit o jobba med när ja har tid.
Känns skönt med lite extrainkomst såhär inför våren..
Sen att arbetet innefattar att hålla på lite med de stora intresset här i livet gör väl inte att de blir mindre roligt direkt :)

Helgen blir väl i de lugnaste laget.
Ska pallara mej iväg o träna imorn förmidda sen är inge mer planerat!
Anders ska ut på krogen på lördag jag o Vincent får väl ta plats i soffan o glo på tv vi.
Tur som tusan vi har ny underbar soffa så de rör mej inte i ryggen att ja måste tillbringa kvällen i den ;)
Nått litet familjeäventyr hade ju vart kul o klämma in oxå... Vi får se hur de blir med de.

Lilleman sover lite nu så ja borde nog inta spegeln på toaletten för o göra mej lite iordning..
Går ju lixom inte så bra när Vincent är med..
Stänger ja dörren så blire ett jäklans liv utanför..
Har ja den öppen har han rivit halva inredningen på 2 sek.
Därför borde ja passa på å göra de nu istället för å sitta här!
Så fåré bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0