Ensam en Fredagkväll...

Jaa de är väl så tragiskt..

Blev iaf som ja trodde.. Förmiddan bättre än eftermiddan.
Jobbet va väl iof helt okej, maten jag fick när ja kom hem oxå..
Men nu är ja ensam däremot, därför förmiddan vinner..

Anders drog iväg på krogen med några kompisar idag istället för imorn..
Så nu har ja sällskap av en skål onyttigheter, en wasabi+lemon, tvn o datorn så klart!
Känner ja mej själv rätt kommer ja sitta i soffan o häcka nästan tills Anders kommer hem igen..
Svårt för de där med att somna in ensam i sängen jag..

Träning imorn.
Bara inte bestämt vad.. =S
1 timme spinning kl 9
eller 75min Body Pump kl 10..???
Har så jäklans on i armbågarna när ja vaknar på mornarna  nuförtiden..
Hoppas de är någon form av träningsvärk från Pumpen i onsdags.
Har ja lika ont imorn blire Spinning.
Men hoppas verkligen ja kan gå på Pumpen.
Teknikpass nämligen så man får lära sig den riktigt tekniken på riktigt.
Kanske skulle göra så ja får träningsvärk på dom rätta ställena isf o inte i armbågarna =S
De visar sig.

Njaa, onyttigheterna väntar ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

haha jasså? Ja me skönt att göra lite förändring=) Helst nu innan våren kommer.



Jag funderar att dra iväg på ett pass imorn bitti också när jag väl har tid. Måste bara kolla vad det finns att välja mellan, sen är jag sugen på party till kvällen:P

2009-01-30 @ 21:27:48
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0