Lördags hockey

jaa lite lördagshockey blev de för våran del.. Ändrade planer med andra ord..
Min pappa ringde igår å frågade om vi inte ville komma ner o hänga med på hockey idag..
Jo men visst kunde vi väl de bestämde ja o Anders på morgonen idag..
Blev dock endast live hockey för pappa Anders o Tobbe..
Jag o Vincent drar till mamma o kikar på tvn istället.

Så nu väntar ja bara på att lillherrn ska vakna så vi kan pallra oss iväg..

En liten rolig insident hände imorse..
Anders skulle raka sig å göra sig fin inför gävlebesöket..
Bara de att nu när Vincent far fram överallt har de blivit så att vi flyttar på lite saker  som är farliga.
Sist vi båda såg Anders rakhyvel va för någon dag sedan när den låg på handfatet..
Dock inte idag.
Vi leta o leta o Anders humör va väl inte de bästa sådär på morgonen.. Hans nya rakhyvel....
Plockade isär badkaret för att leta där bakom men nee, ingen rakis.
När klockan började bli mycket fick vi lite brotom.
Fick säga snällt till Anders att så farligt skäggig va han inte så han kunde ha så..
Den som naturligtvis blev anklagad för stöld va Vincent..
Liite konstigt ändå, för ja va verkligen 100 på att han inte lekt med den.
Så farliga leksaker får han ju lixom inte ha..
De lite roliga va väl att sen när ja skulle måla på mej mitt ansikte hittade ja den i min sminkväska..
Hur har den hamnat där...????
Aja hittad är den nu iaf, klockan va tyvärr förmycket då för att Anders skulle hinna raka sig..
Men, han är ju snygg ändå ;)

Packa ihop lite mat å så åt Vincent sen ska vi bege oss...

Trevlig lördag mina vänner o alla som ja känner!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hejsan!

Haha, så det kan gå ibland.

Jag skulle nog inte våga erkänna om det var jag som haft den i min sminkväska.

Skulle nog dra en liten vit lögn om att jag hittade den under soffan eller nått ;-)

Hoppas ni får en mysig kväll.

Kramar

2009-01-17 @ 22:32:16
URL: http://texaslover.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha, ja nog slapp vi snöplogning allt :-)

Dylan har haft lite feber i dag men jag siktar in mig på Mariagården. Skickar ett sms om han är sämre i morgon och vi stannar hemma. Men jag hoppas verkligen att han är pigg som ett lärka ;-)

Kramar

2009-01-18 @ 18:47:22
URL: http://texaslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0