Mitt lillhjärta

Igår när vi satt i soffan så skulle ja ta ett kort på mej o Vincent.
Sa lite bestämt att; Titta in i kamern nu Vincent... (som  om han skulle fatta ändå..)
                     Slutade så här... Ska börjas i tid säger dom...

Här om dagen hade vi helt plötsligt ingen Vincent här hemma..
Han hade visst bytts bort mot en hund tror ja minssan..
Eller han trodde nog..

såhär kom han krypandes..

Sist men inte minst vill ja ge er en liten inblick i hur våra nätter kan vara..
Som ja sa är lilla nattmonstret inne i en drömperiod tror ja..
Med tanke på hur livlig han är i sängen, i sömnen så är ja nästa stup säker på att så är fallet.
Här är ett litet bildbevis..
Kan ju avslöja att 30 min. tidigare hade ja vart in å lagt han tillrätta. Alltså, huvudet upp fötterna ner mit på kudden...
Lägg där till en massa oljud... Tror ni de är lätt o sova när han lever om såhär eller.. ;)

Nu ska ja nog krypa till kojs med Darling.
Som förövrigt mår bättre efter att ha legat i sängen hela dagen.
Imorn blire spinning för min del... Som ja har längtat!!

En sak till... Tittade på tävlingskalendern för säsongen....
Fullt upp, om Anders åker allt vill säga...
Men har väl sådär 6-7 lediga helger från 19/4-6/10...
Men, de sista jag gör är å klagar iaf ;)
Å du Reggan, din helg är bokad, heeelt lediga då! Snacka om tajming ;)

Sweet!


Kommentarer
Postat av: Regina

Tur att du la till den där sists meningen, jag fick nästan skrämselhicka! Alltid roligt att bli uppdaterad med lite bilder, ingen dålig kyss han fick till den lille casanovan... ;)

2009-01-16 @ 13:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0