Vel Jonsson

Så jäkla typiskt mej!
Förra veckan va ja ner på stan för att spana in om de fanns nån maraccas..
Hittade 1 sort, som ja inte riktigt tyckte dög.
En dubbelmaraccas som va  för grov trodde jag, att han inte skulle kunna få nå bra grepp om den..
Tänk er formen av ett hundben typ... Så vi gick hem utan  maraccas..
Har suttit å letat på nätet där jag även hittat den sorten jag ville ha.
Men så tänkte ja att vi kunde ju gå ner på stan så Vincent kunde provhålla deras sort.
Menar, lyckas han med de kan ja ju lika gärna köpa den..

Dagens grej va ju som sagt att gå ner på stan, ENDAST för maraccarnas skull..
Kommer ner, ser affären och en stor REA 50% skyllt.
Härligt tänkte ja. Vilken tuar att ja inte köpte dom förra veckan.
Kliver in o upptäcker till min besvikelse att dom är SLUT!
Hur fan har de gått till????
Fanns ju minst 30st när ja va ner förra veckan.
Men men, så min funderan kan ja släppa..
Bara å beställa dom på nätet istället.

Nu ska ja busa lite med pluttas.
O vänta på att Anders kommer hem o lagar mat.
Hans tur idag, som alla andra dagar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0