2½ månad

...och Jonsson är tillbaka!
Konstigt va mycke som kan hända på så kort tid..
Håll med, 2 månader är ingen evighet direkt..


Vart börjar vi då för en snabb uppdate...
Vincent har hunnit blivit stora killen.
1 års kalas avklarade vi på en crossbana, vart annars..
Helt otroligt men Sant så börjar pluttas på dagis den 10 augusti, o med spänning ser vi fram mot de..
I samma veva kliver jag på min heltidstjänst på KungSängen här i falun, vilket jag är himla glad för!

Sommaren, eller kan man kalla de sommar när den varade i 10 dagar typ..??
Hur som så äre väl crossen som dominerat den mesta av tiden.
men, inte lider jag av de inte.
Som tur är har ja ju hela tjocka släkten med i samma intresse så vi träffas ju titt som tätt hela tiden ;)
Nu senast va väl ett äventyr i sig kan man säga.
Sandra o Mosing tog mej med på dödsresan ner till Tibro SMet.
Herre min gud. Inte ens värt å nämna här..
Men lär ju erkänna att ja är otroligt impad av dom där 2 överhuvud taget har lyckats komma fram till Eksjö o Linköping.. ;)

De som komma skall här näst är att familjen Höök-Jonsson drar iväg på, hör å häpna, husvagnssemeser.
jopp jopp, ni läste rätt.
Lördag-tisdag.
Ingen jätte tripp men tror nog de räcker om ja känner oss (läs Anders) rätt..
Tiden blir till o tillbringa i Årsunda iaf.
Hoppas på finbesök av storasyster med lillknodd o pappa med familj så klart.
Mamma ska vi minsann locka ut oxå=P
Vore ju roligt om solen kom besök någon dag oxå, väldans välkommet..
Hur som haver hittar ni nog Jonsson på After-Bechen på strandbaden på lördag iaf ;)
Kom o gör mej sällskap vettja!!

Ne skämt å sido...
Knackigt första inlägg sådär, men ha tålarmod mina vänner..
Förhoppningsvis blire väl bättre med tiden =P

Ska försöka, men inte lova, att ja uppdaterar så mycke de går...
Men frågan är ju vad ni vill veta, egentligen....

Skitisamma, Nu kör vi =D

Kommentarer
Postat av: Regina

Jag å Morre kommer på Lördag antingen med båt eller bil!

2009-07-09 @ 14:04:30
Postat av: Angelica Ahl

Ååå vad skoj att du börjar blogga igen :-) Nu blir jag sugen på det oxå. Kanske ska ta tag i min gamla blogg jag med :-)

2009-07-09 @ 14:31:59
Postat av: sandra

GRATTIS GRATTIS JAG SÄGER BARA GRATTIS! det va på tiden =)

2009-07-09 @ 18:35:46
URL: http://sandramoa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jamen hej du..

Så var det dax att börja följa Er lilla familj dagligen igen..

Du vet så att jag redan vet allt när du ringer..

Man du vet att jag Älskar att du ringer oxå så det gör inget..



Kram på Er alla (vi syns på semestern)

Mamma , Mormo , Svärmor

2009-07-09 @ 19:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0