Inte så bra på de här med Uppdatering..

Men de va därför lusten försvann förr.. Allt blev ett måste, nu gör jag de bara när ja vill själv =P

Veckan har tillbringats på jobbet.
I onsdags va de avslutande motospeed tävling i Rättvik.
Själv jobbade ja ju till 18, tror larmet stod på 18:04 när ja låste igen;)
Han vilket fall till rättvik där första start gick strax efter 18:30..
Mmm, vet liiiite fort gick de kanske...

Idag har vi bara tagit de lugnt o njutit av ledigheten här hemma.
eller, Vincent vakna halv 6 vilket aldrig hänt förr i ja hoppas de inte händer igen.....

Städat lite, handlat lite o inte så mycket mer än så.

Nu har jag semester 2 veckor från KungSängen.
Men tro inte jag ska njuta av ledighet...
Ska jobba på AI Racing så ha får lite ledigt istället.
dock bara mellan 13-18 på dagarna så de är rätt skönt.

Inte långt kvar till inskolning på dagis med virre pirre heller..
Spännande å se hur de går.. Även om ja själv inte tror de kommer bli nå problem.

Fredag IGEN som vanligt när ja skriver känns de som...
Åker ner till Årsunda imorn, Anders ska träna sen blir vi kvar hos pappa tills på Söndag.
Blire dåligt väder får Anders roa sig själv på banan så får jag o Vincent roa oss med annat.
Funderar på Leklandet, eller va de heter, i Gävle.
Mindre roligt å åka dit själv...
Hannah, sugen kanske...?? =)

Väcka upp lillprinsen nu som sover sen middag idag.
Inte bra inte bra, mamma o pappa vill ju faktiskt ha sin egen tid ikväll...


DU anar inte vad du ställer till med.
Den som mår mest dåligt är du själv.
Tänkefter FÖRE nästa gång.
Vem lider mest, du, din man eller ERAT barn????

Kommentarer
Postat av: Hannah..

Men Marie... Jag har fan inte tid i helgen!!!

Lämnar Ellen imon runt lunch hos farmor o farfar!! Mattias är på Formel 1 i Budapest!

Sen ska jag rida på eftermiddan o sen blire dans i Torsåker!! :) Fan va trööökigt!

Tror jag ska in till Valbo där mitt i mellan allting! Vi kan väl höras på luren imon!?!?!? :)

2009-07-24 @ 21:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0