Fredag

Blir lite varannan dags skrivining här märker ja.

Igår va ja o Vincent hos min lillebror som fyllde 20.
Tänka sig va gammal dom små blir =P
Efter första perioden i hockeyn åkte vi hem till mamma då lillplutten blev lite kinkig.

Idag har vi inte gjort så mycket faktisk.
mest längtat till imorn när Anders kommer hem.
Va in till stan efter lunch å hämtade/lämnade lite saker o handlade.
Min tur att laga mat idag då Pontus tjatat hela veckan om en maträtt som Anders annars gör.
Jag har aldrig gjort den förr men för Pontus skull lärade ja ju prova.
Och jag klarade de!
Bjöd över Sandra o Pontus farmor Rut på middag oxå.

Sen på kvällen skulle Sandra o Moa in till Gävle o Bowla.
Då mammas tv eller rättare sagt, com Hem strulade å de va myrornaskrig framför bilden hängde ja på in till stan jag oxå.
Jäklans va skoj de va!
1 år sen ja Bowlade så de va skojsigt.

Pratade med Anders på förmiddan.
När han helt plötsligt säger, Måste följa efter Polisen nu.
sen la han på..
Skapligt nervis en annan blev dårå..
Men hur som haver sutade de bra iaf.
Dom skulle bara tala om att man inte fick prata i mobilen när man kör på AutoBan.....
Nu sover han sött i Ljungby å fortsätter resan därifrån imorn bitti.
Jag o Vincent tar vårat pick o pack å åker efter frullen imorn.
Guuud va ja längtar!
Imorn kväll ska vi verkligen itne göra någonting.
Inte söndag o inte måndag heller.
Bara umgås hela tiden!!!

Nu ska ja ta o knoppa in jag oxå.
Så de blir Lördag fort fort!

Förresten, så kommer ja nog kunna titulera mej Moster innan den här helgen är över.
Reggan va in på koll idag på eftermiddan för hon trodde vattnet gått å då visade de sig att hon hade värkar var 5e minut.
Dock inte så starka men ändå.
Så dom där innen trodde de skulle sätta igång ordentligt under natten.
Guuuud va spännande!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0