JAG HAR FAKTISKT...

Jaa jag tog mej faktiskt i kragen o gjorde lite saker efter förra gnäll inlägget.
Jag har faktiskt;
•Tagit en promenad i solen, dock blåste de stormbyar ute..
•Plockat undan o damsugit här hemma, syns dock inte 3 minuter senare då Vincent rivit fram sina saker igen..
•Tvättat fönstren i vardagsrummet.
•Komit på mitt o Anders projekt för kvällen.

Jag ska;
•Plocka ur o i diskmaskinen.
•Springa ner o boka tvättid, hälst imorn.
•Hoppas in i duchen o frächa till mej lite innan Anders kommer hem.
•Försöka hinna med o börja med maten.

Så faktiskt, fick ja lite gjort på denna pisstråkiga dag.
När Anders kommit hem, Vincent vaknat o vi har ätit ska ja släpa med dom till Biltema för att inhandla de som behövs.
Hallen ska få sig en liten liten tilltuffning. Inget stort men ack så viktigt.

Snabba ryck nu, om 15 min lämnar Anders  Ingarvet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0