Måndag

Dåligt skrivet ett tag av mej nu.
Men de har sina förklaringar..
Lördagen va rolig, så länge de varade..
Min kära lillasyster blev utsatt för en full storasyster, stackarn=P
Men hon är ändå en ritkigt räddare i nöden min Älskade Sandra.

Anledningen till att ja inte uppdaterade er igår va helt enkelt så att ja inte klarade av att sitta framför datorn.
En kort förklaring..
Mamma sa att vara barnvakt åt Vincent är ju inga problem jämfört när 2 fulla brudar kommer hem mitt inatten.
Den ena störtgrinar för att telefonen blivit snodd, den andra bosätter sig rätt fort på toagolvet..
de kanske förklarar hur jag mådde igår..

Idag däremot är ja tipp topp.
De bästa, jag pratade med Anders o han kommer nog hem redan på Söndagen, inte måndagen som ja trott!!
Pontus va ledig från skolan idag så han har hållt oss sällskap.
Åkte upp till Köpis/Ikea en vända o bjusade han på lunch.
Efter de va vi bara hemma på eftermiddan.
Vid 17 tiden åkte vi till fam. Högberg o hälsade på.
Va inte hemma fören halv sju å då kom mammas kusiner o hälsade på.
Jätte länge sen vi träffade dom så de va kul =)

Imorn blire långpromenad med Pepsi på förmidda o efter lunch bär de av till Järbo. Äntligen!!

Just de, Vincent håller nog på å få tänder tror ja..
Lite snorig o lite febrig  o vit i tandköttet.
Jag vet ju inte hur de ska se ut.
Men mamma säger att de kan se ut så iaf.
Så vi kan väl hoppas iaf.
Även om de kan ta ett tag innan dom ploppar fram...


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, åå vad härligt med en kanonfylla. Själva åkte vi på magsjuka :-( Ingen höjdare det. Är så less på sjukdommar.

Förstår att det känns skönt om Anders kommer hem tidigare.

Kramar

2009-03-03 @ 07:00:21
URL: http://texaslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0