Tjenixen Pixen

Onsdag igen då..
Och den här onsdagen ska ja o Vincent ägna åt å städa o tvätta.
Ta oss ut på promenad lite senare ska vi oxå.
Tycker inte om de här med o städa..
eller, jo men bara när de syns efteråt...
Och de gör de väl oxå, i typ 5 minuter sen äre kört..
Men men, jag själv vet ju iaf att under alla leksaker äre rent o fint..
Känns lite jobbigt att man ska få storstädarn´ på besök imorn ;)
Hannah som skriver i sin blogg att städar mer eller mindre var o varannan dag lär väl se varenda grej ja missat här hemma..
Tänkte muta henne med lite muffins så kanske hon inte bryr sig om de =P

På lördag ska ja få träffa min systerson.
Och gissa hur ja längtar!
Är ju meningen att vi ska på 25års fest på kvällen men nu äre ju lite knapert om barnvakter i stan...
Vi får se hur vi löser detta..
Om inte annat så kanske vi stannar i valbo över natten o helt enkelt får missa festen. Vilket vore förargligt!!

Nee tvättstugan nu sen skura gol..... nee vi skippar golvskurningen idag.

Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Elin Blue

Skicka honom pa posten sa kan jag vara barnvakt pa lordag! :) Skulle vara natt det.. Onskar jag kunde vara dar och hjalpa till! Miss you!

2009-03-25 @ 16:21:33
Postat av: Hannah

Hahaha.. Du är rolig så där du!! :P

Jag såg inte ett enda dammkorn!! Men dessvärre var du nog tvungen att städa ännu en gång efter att vi åkt...

Hon har lite dåligt bordsskick min lilla! :)

Men du får väl helt enkelt komma hit o ge igen!

Å nu kan du ju få muffins av mig oxå, när du äntligen avslöjade receptet!!! ;)

Tack för idag bruden! Det var jättemysigt!

Ser fram emot en lördag.. Bara du o ja!!! :)

Kraaaaaaaaam!!!

2009-03-26 @ 23:50:45
URL: http://ellenhelene07.blogg.se/
Postat av: Elin Blue

Skicka honom pa posten sa kan jag vara barnvakt pa lordag! :) Skulle vara natt det.. Onskar jag kunde vara dar och hjalpa till! Miss you!

2009-03-29 @ 18:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0